lördag 19 november 2022

Digital kalender 2023

 Jag har gjort en kalender till min iPad och tänkte att jag kan gärna dela med mig av den om någon känner att de har användning av den.

På startsidan - och dit kommer man från alla sidor genom att klicka på det lilla huset - finns flikar för årets alla månader. Dessa flikar är länkar till en månadsöversikt och i högerkanten finns den månadens veckor. Så om jag väljer fliken maj och vill till den 3 maj så väljer jag att klicka på vecka 18 i högerkanten och kommer då till bladet för den veckan. 

Formatet är pdf så du behöver bara hämta den på din iPad - eller maila den till dig själv om du sitter vid en dator eller telefon, och öppna den i det anteckningsprogram du använder. Jag använder appen Goodnotes så jag väljer bara alternativet Öppna med Goodnotes. 



Inga kommentarer: