söndag 29 september 2013

Scrap och Ting - Prima tag och box

God morgon alla,
det är återigen dags för mig att inspirera er lite med hjälp av de fantastiska saker som finns hos Scrap och Ting.
Jag har väl egentligen aldrig varit för starka färger men tänkte utmana mig själv litegrann och med hjälp av Primas papper blev det bättre än jag kunnat förvänta mig :). Stämpeln är färglagd med Distress Markers och blommorna är gjorda av samma mönsterpapper som tagen. För första gången nånsin använde jag washitejp och det var en väldigt positiv överraskning - följsam, mjuk och lite transparent. Gav helt klart mersmak!
Den lilla asken jag dekorerade i samma stil som tagen är perfekt storlek för ett smycke eller varför inte en eller två hemgjorda praliner :)




blog signature

2 kommentarer:

Debbie sa...

Just gorgeous Helene.
Love the soft colours and a great image too. I am into making little boxes and this one is stunning. Debbiex

Anna-Karin sa...

Åh så söt.